Автор Тема: Имам проблем с телевизор LG LF2510, моля за мнение.  (Прочетена 3787 пъти)

Ivanka

  • Гост
Здравейте на всички и поздравления за чудесния и полезен форум. Обръщам се към Вас с молба да ми дадете съвет и мнение. Става въпрос с телевизор LG LF2510, като цяло бяхме доволни от телевизора, но преди няколко дни се появи горе на екрана една  черна хоризонтална лента, която не изчезва по никакъв начин. Както и да е, мъжа ми го занесе в сервиза на К и К тъй като телевизора е в гаранция на 11 месеца е. В сервиза му казали, че панела е за смяна и са го приели. Мой познат ми казва, че тази повреда е скъпа и сигурно ще го бракуват и ще ми дадат да го подменим с нов. Какво е вашето мнение и панел означава ли матрица или е друг проблем, притеснена съм защото доста наши познати си напатиха в сервиза на Техномаркет и се чудим какво да правим, но за сега телевизора е при тях и казаха, че до един месец ще вземат решение какво да правят. Ще съм благодарна за мнения. Успешна седмица на всички.

Ivanka

  • Гост
Re:Имам проблем с телевизор LG LF2510, моля за мнение.
« Отговор #1 -: Ноември 15, 2010, 11:42:08 am »
Сетих се да питам и още нещо, ако евентуално бракуват телевизора, кога горе-долу се разбира това имам в предвид кога ти съобщават от сервиза, ако някой има опит със сервиз на Техномаркет да сподели, а иначе знам че ако го забавят повече от месец не е редно по новия закон за защита на потребителите. Така, че кога може да се очаква решението на сервиза за замяна с друг телевизор, което и ние искаме даже мислим да вземем модел на Toshiba. Благодаря предварително за отговорите.

Неактивен lazarus18

  • Administrator
  • *****
  • Публикации: 1633
Re:Имам проблем с телевизор LG LF2510, моля за мнение.
« Отговор #2 -: Ноември 15, 2010, 13:51:01 pm »
Сервиза има срок от един месец да го оправи или сменят с друг. Така е по закон като през това време срока на гаранцията спира да тече.
Правилно са ти казали, че панела е за смяна, този дефект не се оправя.
Дали ще сменят матрицата или целия телевизор зависи от тях, но наистина по-често избират второто защото новия панел обикновено е колкото целия телевизор, че понякога и по-скъпо.
Важното е, че ти е в гаранция и проблема ти ще бъде решен. Най-много да почакаш няколко седмици.
Не знам дали ще ти разрешат да смените модела. По принцип трябва да е същия или близък до него модел. Нищо чудно да пробутат някоя залежала мостра от същия.
Вие все пак си направете устата за нещо друго, че това е много нисък клас телевизор и е добре ако ъпгрейднете.